021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 6 مرداد 1398 در ساعت 6 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت یک کمپانی معتبر ژاپنی است که از سال 1977 فعالیت خود را در زمینه ساخت ترازوهای دیجیتال با حساسیت اندازه گیری بسیار بالا آغاز نموده است. تولیدات ساخت این شرکت ژاپنی بیشترین کاربرد را در صنایعی نظیر آزمایشگاه های پزشکی، هسته ای، داروسازی و حتی طلافروشی ها دارند و خرید ترازوی AND برای آنها یکی از وجوه کاریشان به حساب می آید. انواع ترازوی آزمایشگاهی AND مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی طراحی شده اند، به طوری که گستره استفاده از این ترازوها به سطح جغرافیای جهان می‌رسد. ترازوی ای اند دی با بهره گیری از مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا در ساخت ترازوهایش در بالاترین رده از کلاس های جهانی قرار گرفته به طوریکه خریداران انواع ترازو AND را با فاکتورهایی چون دوام بالا، کیفیت قطعات، تنوع در طراحی و توان های متنوع توزین می شناسند.

انواع ترازو آزمایشگاهی AND

دقت سنجش و اندازه گیری در صنایعی چون پزشکی، داروسازی، آزمایشگاهی و طلافروشی از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوریکه کمی اختلاف در سنجش‌های آزمایشگاهی، ممکن است نتایج بسیاری از تحقیقات و آزمایش ها را با شکست رو به رو کند. شرکت معتبر AND با بهره گیری از نیم قرن تجربه در صنعت توزین آزمایشگاهی، همگام با به روزترین تکنولوژی های این عرصه، اولین رتبه ترازوهای آزمایشگاهی را در سطح جهان از آن خود کرده است. تنوع توزین در تولیدات انواع ترازوی AND از یک گرم آغاز و تمام دامنه  بالای یک گرم، که شامل توان های 0.1، 0.01، 0.0001،0.001 و 0.00001 می باشد را پوشش می‌دهد. به علت همین تنوع اندازه گیری است که هنوز مردم ترازوی آزمایشگاهی ای اند دی را با نام های ترازوی گرمی، ترازوی یک صدم و ترازوی سه صفر می شناسند. از ویژگی های ظاهری و طراحی ترازوی ای اند دی می‌توان به نوع علمک دار، سینی متصل به نمایشگر و سینی متصل به محفظه توزین اشاره کرد. همان طور که در متن به آن اشاره شد تنوع تولید در محصولات ساخت شرکت ای اند دی بسیار بالا است به طوریکه در نمایندگی ترازمایش در ایران بیش از 56 مدل ترازو آزمایشگاهی AND عرضه می شود. از اصلی ترین ویژگی های مشترک در ترازوی دیجیتال AND می توان به دقت بالا در توزین و پایدار شدن سریع وزن، عملیات سنجش دقیق در دامنه زیر صفر، انجام عملیات درصد، شمارش و مقایسه، بدنه مقاوم از جنس پلاستیک شفاف فشرده شده، کالیبراسیون اتوماتیک، امکان نصب کیت دانسیته، قابلیت اتصال به کامپیوتر و استفاده آسان ازآن اشاره کرد. حساسترین ترازو های آزمایشگاهی از دقت 0.00001 برخوردارند، به گونه ای که قادرند، حتی وزن یک تار موی انسان را محاسبه کنند. یکی دیگر از شاخص های ترازوی AND امکان نصب کیت دانسیته به روی سینی توزین می باشد که امکان محاسبه چگالی جرم جسم در آب را فراهم می‌کند و این ویژگی تاثیر زیادی در صنایع آزمایشگاهی گذاشته است.

از عوامل تاثیر گذار و بیرونی که در حساسیت توزین تاثیر گذارند، می‌توان جابجایی ترازو، جریان هوا و رطوبت آن و تراز بودن محل نصب ترازو را ذکر کرد. برای ثابت ماندن دقت اندازه گیری در ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در فواصل زمانی متناوب باید نسبت به کالیبره کردن ترازو اقدام نمود.

قیمت ترازوی آزمایشگاهی AND در مقایسه با برندهای دیگر بسیار بالاتر است که البته به علت فاکتورهایی چون دوام بسیار بالا، کیفیت قطعات، صحت اندازه گیری و... برای خریداران این ترازوها مقرون به صرفه می‌باشد. در بازارهای جهانی ترازوهای AND دیجیتالی در دو نوع ساخت ژاپن و تحت لیسانس چین وجود دارند، که تعداد طرفداران ترازوی ای اند دی ساخت ژاپن بیشتر است. لازم به ذکر است ترازوهای دیجیتالی ساخت ژاپن قیمت بالاتری نسبت به مدل چینی خود دارند. ترازوی AND ساخت ژاپن با نام ترازوی AND اصل هم شناخته می شود. در سوی دیگر، ترازوی طرح AND یا ترازوی چینی AND وجود دارد که علیرغم برخوداری از دقت مشابه، از کیفیت ساخت پایین تری در قیاس با نمونه ژاپنی برخوردارند. با خرید ترازوی AND از نمایندگی معتبر ترازمایش در کشور می‌توانید با نازل ترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه‌های توزیع کننده ترازوی آزمایشگاهی ای اند دی را سفارش دهید و از خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله آن در صورت لزوم بهره مند گردید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()