021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 1 دی 1398 در ساعت 11 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از لوازم پرکاربرد در توزین اجسام سبک وزن که به طور عمده در آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ترازو آزمایشگاهی است. انواع ترازو آزمایشگاهی ساخت برندهای مختلف، با ظرفیت توزین‌های متفاوت در بازار موجودند. قبل از اقدام برای خرید ترازو آزمایشگاهی بهتر است اطلاعاتی درخصوص انواع ترازو آزمایشگاهی به دست آورید تا بتوانید یک انتخاب قابل قبول و کارآمد داشته باشید. بنابراین در این متن قصد داریم تا با توضیحی کوتاه اما کاربردی به معرفی ترازو آزمایشگاهی رادوگ پرداخته و شما را با این دستگاه و مزایا و قابلیت‌های آن آشنا نماییم. چه بسی که در پس معرفی ترازو آزمایشگاهی رادوگ انتخابی ایدئال نهفته باشد.

در ابتدا برای معرفی ترازوی آزمایشگاهی رادوگ بهتر است اشاره‌ای گذرا به تاریخچه تولید آن داشته باشیم. ترازو آزمایشگاهی Radwag محصولی تولید شده توسط یک شرکت لهستانی بوده که در سال 1984 آغاز به کار خود را اعلام کرده است. تولیدات این شرکت لهستانی در قالب انواع ترازوی آزمایشگاهی، صنعتی و پزشکی صورت گرفته که عمده‌ترین تولیداتش در دسته ترازوهای آزمایشگاهی خلاصه می‌شود. برای معرفی ترازو آزمایشگاهی رادوک به طور کامل نیاز است تا با انواع آن نیز آشنا شوید چرا که این ترازو از دسته بندی‌های مختلفی برخوردار است که هرکدام دارای قابلیت و ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. این رویه در تعیین قیمت ترازو آزمایشگاهی رادوگ نیز تأثیرگذار است به این صورت که شما با خرید ترازوی رادوگ با امکانات و قابلیت‌های بیشتر به علاوه دقت و ظرفیت توزین بالاتر قطعاً ملزم به پرداخت هزینه بیشتری خواهید بود. ترازوی آزمایشگاهی رادوگ در بازار ایران به طور کلی در سه دسته ترازوهای آزمایشگاهی تحلیلی، ترازو آزمایشگاهی رطوبت سنج و ترازو آزمایشگاهی مایکرو قابل خریداری می‌باشد که در مبحث معرفی ترازو آزمایشگاهی رادوگ برای هریک از این دسته بندی‌ها یک نوع کارایی و قابلیت در نظر گرفته شده است.

اگر از مقوله دسته بندی و ظرفیت و دقت در این مبحث بگذریم قطعاً اشاره به طراحی و ساختار با کیفیت ترازو آزمایشگاهی رادوگ جزو ضروریات معرفی ترازو آزمایشگاهی رادوگ محسوب می‌شود. نحوه طراحی، محفظه‌های شیشه‌ای، صفحه کلید نیمه لمسی و هم چنین نمایشگر LED این ترازو نگاه هر مخاطبی را جلب خواهد کرد. از دیگر نکات برجسته و مهمی که می‌توان برای بیان معرفی ترازوی آزمایشگاهی رادوگ به کار برد برخورداری از قابلیت‌های کاملاً به روز و پیشرفته این ترازو آزمایشگاهی با کیفیت است که شامل اتصال به دستگاه‌های جانبی مانند تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر و همچنین امکان انتقال داده از طریق فلش و اتصال به شبکه وای می‌شود. استفاده از ترازوی آزمایشگاهی Radwag می‌تواند به خوبی از پس رفع نیازهای توزین در اوزان بسیار سبک بر آید. خرید ترازو آزمایشگاهی رادوگ از فروشگاه اینترنتی ترازمایش به واسطه وجود عکس و اطلاعات کامل در خصوص انواع ترازوی رادوگ دست شما را در انتخاب باز گذاشته و نتیجه‌ای رضایت بخش خواهد داشت. علاوه بر این امکان خرید اینترنتی ترازو رادوگ نیز در فروشگاه اینترنتی ترازمایش برای شما خریداران محترم وجود خواهد داشت. یکی دیگر از مزایایی که خرید از نمایندگی‌های رادوگ می‌تواند برای خریدار به همراه داشته باشد برخورداری از یک خرید ارزان قیمت است. چرا که قیمت ترازوی رادوگ در نمایندگی‌های فروش رادوگ به نسبت سایر فروشگاه‌های متفرقه بسیار پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر در نظر گرفته شده است.

همان‌طور که در قسمت بالا عنوان شد ترازوی رادوگ دارای دسته‌بندی‌های مختلف می‌باشد که در این قسمت قصد داریم به معرفی ترازوی رادوگ در این دسته‌بندی‌ها بپردازیم. برای معرفی ترازوی رادوگ در گروه انواع ترازو آزمایشگاهی بدون محفظه می‌توانیم از مدل‌هایی مانند ترازو آزمایشگاهی رادوگ مدل psr1 و WLC C/2 نام ببریم. در خصوص بیان انواع ترازو آزمایشگاهی رادوگ در مجموعه ترازو آزمایشگاهی تحلیلگر نیز می‌توان به ترازو آزمایشگاهی رادوگ مدل ASR2، ترازوی آزمایشگاهی رادوگ مدل XA4Y.F و ترازوی آزمایشگاهی رادوگ مدل ASX2 اشاره داشت. یکی دیگر از دسته‌بندی‌هایی که در معرفی ترازوی آزمایشگاهی رادوگ مهم به نظر می‌رسد انواع ترازوی آزمایشگاهی رطوبت‌سنج است که برای نمونه می‌توان به ترازوی رطوبت‌سنج رادوگ مدل MAR اشاره کرد. ترازوهای 4 صفر نیز در دسته‌بندی ترازوهای ساده آزمایشگاهی این شرکت قرار خواهند گرفت.

فروشگاه اینترنتی ترازمایش به‌عنوان نمایندگی فروش ترازوی آزمایشگاهی رادوگ با ایجاد امکان خرید اینترنتی ترازو آزمایشگاهی رادوگ و تضمین ارسال زودهنگام آن با بهترین مزایا و خدمات آماده پاسخگویی به کلیه سؤالات شما خریداران محترم در خصوص انواع ترازو آزمایشگاهی به‌صورت تماس تلفنی و ارائه مشاوره رایگان می‌باشد. خرید ترازوی آزمایشگاهی رادوگ از ترازمایش می‌تواند مزایای دیگری همچون گرفتار نشدن در بازار سیاه و دریافت محصولات تقلبی را نیز به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()