021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 5 مرداد 1398 در ساعت 8 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کیا ارس نام برندی معتبر و بسیار با کیفیت در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد. این شرکت در ایران فعالیت داشته و سابقه ای چندین ساله را در زمینه واردات ترازوی دیجیتال از کشور چین دارد. ترازو کیا همواره علاوه بر کیفیت عالی خود دارای قیمت بسیار مطلوب و مناسبی نیز هستند و این شرکت ایرانی تمامی محصولات خود را با ارائه گارانتی 1 ساله تضمین می کند.

انواع ترازوی دیجیتال کیا عبارتند از: ترازوی صنعتی کیا، ترازوی آشپزخانه کیا، ترازوی جیبی کیا، ترازوی زیرپایی کیا، ترازوی فروشگاهی کیا، ترازوی نمایشگر کیا، ترازوی قاپان کیا، ترازوی وزنه کیا، ترازوی آزمایشگاهی کیا و... که ظرفیت وزنی برای انواع ترازوی صنعتی کیا از 10 کیلوگرم تا 50 کیلوگرم و برای ترازوی آزمایشگاهی کیا از 200 گرم تا 10 کیلوگرم تعیین شده است. انواع ترازوی کیا در دو طرح محفظه دار و بدون محفظه ساخته می شود که هر کدام در مشاغل و مکان های مناسب خود مورد استفاده قرار می گیرد.

هر یک از انواع ترازوی دیجیتال کیا دارای مدل ها و نمونه های متنوع می باشد که در این جا به انواع ترازوی آزمایشگاهی آن می پردازیم. ترازویدیجیتال آزمایشگاهی، ترازوی 3 صفر آزمایشگاهی و ترازوی گرمی از انواع ترازوی آزمایشگاهی کیا بوده که در طرح های محفظه دار و بدون محفظه و با نمونه ها و مدل های متفاوت در معرض خرید صاحبان مشاغل آزمایشگاهی می باشند.

ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا یکی از انواع ترازو کیا بوده که در تنوع ظرفیت توزین از 60 گرم تا 50 کیلوگرم و دقت توزین از 0.0001 گرم (معادل 0.1 میلی گرم) تا 0.1 گرم موجود است. معمولا جنس بدنه در انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا از نوع پلاستیک فشرده ABS با مقاومت بالا در برابر هرگونه ضربه و فشار است؛ و برای ساخت سینی هم استیل گالوانیژه که ضد زنگ هم هست قرار داده شده است. نمایشگر نیز در برخی مدل های ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا از نوع LED و در برخی دیگر از نوع LCD تعبیه شده که هر دو نوع دارای نور پس زمینه می باشند و اعداد و ارقام را به صورت واضح به کاربر نمایش می دهند. کالیبراسیون یا تنظیم ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا در انواع آن متفاوت بوده و در دو نوع کالیبراسیون خودکار و کالیبراسیون دستی برای هر یک از انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی قرار داده شده است. امکاناتی نظیر قابلیت شمارش قطعه، قابلیت اتصال به کامپیوتر، قابلیت اتصال به چاپگر، قابلیت مقایسه و محاسبه درصد و نیز محاسبه بر اساس واحد های مختلف وزنی در اکثر مدل های ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی کیا مشترک می باشد.

ترازوی 3 صفر آزمایشگاهی کیا یک نمونه ترازوی بسیار حساس و ظریف می باشد که جهت توزین مواد با وزن کم و بسیار سبک و گرمی طراحی و ساخته شده است. این نوع ترازوی کیا فقط برای توزین وزنی گرمی بوده و انواع آن در ظرفیت های توزین از 600 گرم تا 1000 گرم  طراحی و ساخته شده اند. نمایشگر در مدل های مختلف ترازوی 3 صفر آزمایشگاهی کیا دارای پس زمینه سیاه بوده و اعداد و ارقام بر روی صفحه به صورت رنگی نمایش داده می شوند. انواع مدل ها دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم در برابر فشار و ضربه از جنس پلاستیک فشرده و سینی استیل ضد زنگ می باشند.

ترازوی گرمی کیا از سری ترازو آزمایشگاهی کیا بوده که معمولا بدون محفظه توزین ساخته می شوند و از دقت توزین بالایی برخوردارند. دقت در انواع ترازوی گرمی کیا از 0.01 گرم تا 1 گرم تعیین شده است. ترازوهایی بسیار دقیق و حساس که جهت استفاده در آزمایشگاه بسیار کاربردی می نمایند.

قیمت ترازوی کیا با توجه به امکانات و امتیازات بیشمار انواع ترازوی این شرکت همواره در خور توجه و مناسب بوده که نظر هر خریداری را به خود جلب می نماید که از این لحاظ مورد رضایت مشتری بوده و موجب ترغیب آن ها به خرید ترازوی کیا می شود. فروشگاه اینترنتی ترازمایش به عنوان نمایندگی ترازو کیا تمام تولیدات این شرکت را با قیمت مقرون به صرفه و درخور توجه در معرض خرید مشتریان گرامی قرار داده تا از لذت خریدی مناسب و مقرون به صرفه بهره مند شوند. خرید ترازوی کیا و دریافت آن در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()