021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 30 آذر 1398 در ساعت 51 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای آزمایشگاه یا محل کار خود به دنبال یک ترازوی بادقت می‌گردید با قاطعیت می‌توان اعلام کرد که بهترین وسیله برای شما یکی از انواع ترازوی آزمایشگاهی است. این ترازوها با قابلیت و کاربردهای مختلف توسط شرکت های تولید کننده گوناگون طراحی و تولید شده اند که بر همین اساس نیز قیمت گذاری می شوند. در بازار داخلی ایران نیز از انواع ترازو آزمایشگاهی ارزان گرفته تا ترازوهای آزمایشگاهی گران قیمت دیده می شود و این شما هستید که با توجه به بودجه و نوع کارایی هر دستگاه دست به انتخاب و خرید ترازو آزمایشگاهی خواهید زد. البته دور از تصور نیست که همه ما خواه ناخواه به دنبال خرید ترازو آزمایشگاهی ارزان خواهیم بود اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که خرید یک جنس صرفا به دلیل پایین بودن نرخ آن نمی تواند یک خرید موفق باشد بنابراین نیاز است که فاکتورهایی همچون کیفیت و دقت را نیز در کنار لذت خرید یک ترازوی آزمایشگاهی ارزان بگنجانیم. هرچه یک ترازو آزمایشگاهی دقیق تر باشد بی شک از قیمت بالاتری برخوردار است و از قرارگیری در دسته ترازو آزمایشگاهی ارزان به دور خواهد شد.

یکی از تفاوت های عمده ای که ترازوی آزمایشگاهی با سایر ترازوها دارد برخورداری از محفظه است که این مزیت چه در ترازو آزمایشگاهی ارزان قیمت و چه در ترازو آزمایشگاهی با مبالغ بالا وجود خواهد داشت. کاربرد این محفظه در بالا بردن دقت ترازو است. با توجه به این که یک ترازو آزمایشگاهی از دقت و حساسیت بالایی برخوردار است ممکن است وجود اندک مقداری گرد و غبار و یا جریان هوا در توزین اختلال ایجاد کرده و کاربر را دچار سردرگمی نماید. از این رو با استفاده از محفظه تعبیه شده از ورود هوا و ذرات گرد و غبار هنگام توزین جلوگیری خواهد شد. همان طور که عنوان شد این مزیت ارتباطی با قیمت ترازو آزمایشگاهی ندارد و در ترازوی آزمایشگاهی ارزان هم استفاده از این امکان وجود خواهد داشت. البته قابل ذکر است که برخی از مدل ها نیز ممکن است بنا به نوع کاربرد اصلا نیازی به محفظه نداشته باشند و این قابلیت در آنها دیده نشود. این دلیلی بر بی کیفیتی و یا توزین نادقیق این مدل ترازوهای آزمایشگاهی نخواهد بود.

نحوه نگهداری از ترازوی ازمایشگاهی بسیار مهم است و اگر شما اصول سرویس و نگهداری یک ترازو را ندانید هرچقدر هم که برای خرید آن هزینه کرده باشید هیچ فرقی با یک ترازو آزمایشگاهی ارزان نخواهد داشت. نگهداری این دستگاه دارای شرایط و ویژگی های اصولی می باشد که در راستای بالا بردن اطلاعات شما خریداران محترم در این متن به آن ها اشاره ای کوتاه اما کاربردی خواهیم داشت. یکی از نکات مهمی که در نحوه نگهداری و استفاده از ترازوی آزمایشگاهی قابل اهمیت است قرار ندادن آن در کنار پنجره و درهای باز است چرا که با تغییر دمای محیط ممکن است در توزین ترازو اختلال ایجاد شود. بهتر است ترازوی آزمایشگاهی را در محیطی با دمای ثابت طبق مندرجات روی برچسب و یا دفترچه راهنمای ترازو نگهداری نمایید. هرگز ترازوی آزمایشگاهی را در محیط هایی که امکان پاشیده شدن آب یا مایعات دیگر وجود دارد قرار ندهید. اگر قصد جا به جا کردن هر یک از انواع ترازوی آزمایشگاهی را داشتید، بهتر است ابتدا آن را خاموش کرده و پس از قطع کردن منبع تغذیه کفی ترازو را برداشته و سپس عمل جا به جایی انجام شود. نکات مطرح شده تنها بخشی از موارد مورد نیاز برای استفاده و نگهداری صحیح از ترازو آزمایشگاهی می باشد که باید در تمام ترازوها چه از قشر ترازوی آزمایشگاهی ارزان و چه ترازو آزمایشگاهی گران قیمت رعایت شود تا با بازدهی مناسب در کار بتواند نیاز شما را برطرف و رضایت شما را جلب نماید.

به طور حتم قبل از اقدام برای خرید ترازو آزمایشگاهی شما در صدد بررسی قیمت های انواع ترازو آزمایشگاهی برخواهید آمد. برای این امر می توانید از فروشگاه اینترنتی ترازمایش دیدن کرده و با مشاورین آنلاین ما در ارتباط باشید. انواع ترازوی آزمایشگاهی در برندهای مختلف در قالب ترازو آزمایشگاهی ارزان و گران در این سایت گرد آوری شده است تا امکان خرید اینترنتی ترازو آزمایشگاهی را با تنوع بیشتر برای شما خریداران محترم فراهم سازد. اگر بخواهیم نگاهی جزیی تر به مقوله قیمت و بررسی انواع ترازو آزمایشگاهی ارزان داشته باشی شاید بتوان به برخی مدل ها از ترازوهای آزمایشگاهی تولید شرکت ایرانی کیا اشاره داشت. این ترازوها شامل ترازوی آزمایشگاهی کیا مدل CS، ترازو آزمایشگاهی کیا مدل BL 300، کیا مدل TX2000 و دیگر برندهای موجود در بازار در حوزه تولیدات خارجی مانند Adam و جادور و همچنین سارتریوس و... می شود. یکی از برندهای معتبر و جهانی تولید ترازو آزمایشگاهی AND است که جزو پرفروش ترین ترازوهای آزمایشگاهی قرار گرفته است. در تولیدات این شرکت نیز چند مدل ترازو وجود داد که می توان بi نسبت سایر تولیداتش آن ها را یک ترازو آزمایشگاهی ارزان قیمت دانست. تراوزهای AND مدل ZH300 و EK3000H از این دست ترازوهای آزمایشگاهی ارزان قیمت تلقی می شوند.

در نهایت این شما هستید که مشخص خواهید کرد خواهان خرید ترازوی آزمایشگاهی ارزان قیمت هستید و یا اینکه مبلغ یک ترازو برای شما تفاوت آن چنانی ندارد. یک انتخاب خوب انتخابی است که از تمامی فاکتورهای لازم جهت رفع نیاز شما به توزین برخوردار باشد که با توجه به ظرافت و حساسیت کار انواع ترازو آزمایشگاهی این انتخاب باید بسیار با دقت تر انجام شود. نیاز به اطلاعات کافی در خصوص ترازو آزمایشگاهی می تواند شما را به یک خرید موفقیت آمیز نزدیک کند. فروشگاه اینترنتی ترازمایش با قرار دادن امکان مشاوره رایگان در اختیار شما عزیزان به افزودن قدم هایتان در این راه کمک خواهد کرد تا بتوانید از فاکتورهای خرید یک ترازو آزمایشگاهی ارزان و برخورداری از کیفیت و قابلیت های قابل توجه را به طور هم زمان با هم داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()