021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 9 مرداد 1398 در ساعت 19 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی آزمایشگاهی برای اندازه گیری وزن مواد دارویی و شیمیایی مختلف و همچنین وزن ترکیبات غذایی در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به علت بالا بودن اهمیت دقت در مقادیر این ترکیبات و مواد، خرید ترازوی آزمایشگاهی باید با نهایت دقت و ظرافت ممکن انجام شود و نباید نسبت به این موضوع بسیار مهم؛ کمترین اهمال و کم توجهی صورت پذیرد که کوچکترین اشتباه می تواند بیشترین و غیر قابل جبران ترین زیان را در پی داشته باشد. در خرید هر یک از انواع ترازوی آزمایشگاهی نکات مهم و قابل توجهی را باید در نظر داشت که در ادامه به قیمت ترازوی آزمایشگاهی و همچنین نکات لازم در خرید ترازوی آزمایشگاهی می پردازیم.

انواع ترازوی آزمایشگاهی شامل ترازوی آنالیتیکال یا ترازوی تحلیلی، ترازوی گرمی، ترازوی مایکرو و ترازوی تحلیلگر می شود که هر یک از انواع آن دارای مدل ها و ویژگی های متنوعی هستند و برای استفاده در مشاغل و مکان های مختلف با کاربری متفاوت طراحی و ساخته شده اند. قیمت تراوزی آزمایشگاهی نیز مانند بسیاری وسایل دیگر با توجه به برند و انواع و مدل های آن متفاوت بوده و یکسان نمی باشد. برای مثال قیمت ترازوی دیجیتال 4 صفر با قیمت ترازوی 3 صفر آزمایشگاهی به یک مقدار برابر نیست و همانگونه که از لحاظ قابلیت و کارکرد ترازوی سه صفر آزمایشگاهی با ترازوی دیجیتال 4 صفر آزمایشگاهی متفاوت است این تفاوت در قیمت ترازوی آزمایشگاهی با یکدیگر وجود دارد.

در خرید ترازو آزمایشگاهی باید به نکاتی همچون ظرفیت توزین ترازوی آزمایشگاهی، میزان دقت در توزین ترازوی آزمایشگاهی، ابعاد و وزن ترازوی آزمایشگاهی، محفظه دار یا بدون محفظه بودن ترازوی آزمایشگاهی و نیز نوع کالیبراسیون ترازوی آزمایشگاهی توجه داشت که هر کدام از این ویژگی ها در هریک از انواع و مدل های ترازوی آزمایشگاهی با توجه به نوع کاربری تعریف شده برای آن متفاوت و متغیر می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات به شکل روز افزون دیگر نیازی به مراجعه و خرید به صورت حضوری نبوده و تمام اقلام موجود در بازار را می توان به راحتی و تنها با چند کلیک از فروشگاه اینترنتی خریداری نموده و درب منزل دریافت کرد. فروشگاه اینترنتی ترازمایش نیز با بهره گیری از این امکان بسیار عالی و نیز با به خدمت گرفتن مشاوران متخصص و مجرب خود همواره به صورت آنلاین در خدمت هم‌میهنان گرامی بوده و آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید ترازوی آزمایشگاهی و سایر وسایل توزین مورد نیاز مشاغل مختلف نظیر ترازوی طلا و ترازوی زعفران به مشتریان عزیز می باشد. خرید اینترنتی ترازوی آزمایشگاهی از سایت ترازمایش به مشتری این امکان را می دهد تا با راهنمایی مشاوران متخصص ترازمایش مناسب ترین و بهترین ترازوی آزمایشگاهی جهت شغل خود را با بهترین کیفیت و قیمت در خور توجه خریداری کرده و در کوتاه‌ترین و سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل نمایند و همچنین از لذت خریدی عالی و ویژه برخوردار شوند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()