021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 20 بهمن 1398 در ساعت 47 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مناسب ترین وسیله برای توزین مواد بسیار سبک، ترازوی آزمایشگاهی ست. همان طور که از عنوان مشخص است استفاده از این نوع ترازو به طور عمده در آزمایشگاه ها و به منظور توزین موادی ارزشمند که بسیار ریز و حتی در برخی موارد میکروسکوپی ست، صورت می گیرد. بعضی از این مواد باید به اندازه های بسیار مشخص با یکدیگر ترکیب شود. چراکه ممکن است مقدار ناچیزی اضافه و یا کم شدن مواد، به مرگ یک انسان بینجامد. بنابراین می توان گفت انواع ترازو آزمایشگاهی از ارزش بسیار بالایی برخوردارند. قیمت ترازوی آزمایشگاهی بسته به نوع برند و حساسیت و همچنین قابلیت های آن متغیر است. استفاده از ترازوهای آزمایشگاهی مختلف شرکت های داخلی و خارجی بسیاری را به طراحی و تولید ترازوهای آزمایشگاهی مشغول کرده است که این امر به علاوه قابلیت های مطرح شده قبل مانند حساسیت ترازو آزمایشگاهی تعیین کننده اصلی قیمت ترازوی آزمایشگاهی می باشد. به طور کلی انواع ترازوی آزمایشگاهی را در ابتدا می توان به دو نوع ترازو آزمایشگاهی مکانیکی و ترازوهای آزمایشگاهی الکترونیکی تقسیم نمود.

یکی از نکات قابل توجه هنگام خرید ترازو آزمایشگاهی در کنار فاکتور اصلی اکثر خریداران که قیمت ترازوی آزمایشگاهی است باید این نکته را نیز در نظر گرفت که ترازوهای آزمایشگاهی برای توزین مواد حساس باید به محفظه مجهز باشند چرا که حساسیت و دقت در ترازو آزمایشگاهی به اندازه ای بالا است که ممکن است اندکی گرد و غبار و یا حتی هوای محیط بر روی توزین اثر بگذارد و آن را مختل کند. بنابراین محفظه از اصلی ترین اجزای یک ترازو آزمایشگاهی باکیفیت می تواند باشد. در ادامه تقسیم بندی ترازو آزمایشگاهی باید به انواع ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال، ترازو آزمایشگاهی دو کفه ای، ترازو آزمایشگاهی یک کفه ای، ترازو آزمایشگاهی جیبی، ترازو آزمایشگاهی رطوبتی یا ترازوی رطوبت سنج، ترازو آزمایشگاهی قراردادی و ترازو آزمایشگاهی پرتابل اشاره کرد که قیمت ترازوی آزمایشگاهی در هریک از این محصولات متفاوت می باشد. در توضیح مختصری درخصوص هریک از ترازوهای آزمایشگاهی مطرح شده می توان این گونه عنوان داشت که ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال برای اندازه گیری های دقیق وزنی مورد استفاده قرار می گیرد. طیف اندازه گیری این ترازو آزمایشگاهی باکیفیت از میکروگرم تا میلی گرم عنوان شده است. ممکن است قیمت ترازو آزمایشگاهی در این مدل کمی بالا باشد، اما به دلیل کیفیت و طول عمر بالای محصول می توان گفت ارزش صرف هزینه را دارد. پیشنهاد می شود در خرید ترازو آزمایشگاهی آنالیتیکال نوع رومیزی آن را در نظر داشته باشید.

انواع ترازوی آزمایشگاهی دو کفه ای به طور معمول برای توزین های مقایسه ای مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی این ترازو آزمایشگاهی به صورتی است که در انتهای خود دارای دو کفه آویزان می باشد. از همین رو نیز به آن ترازوی دو کفه آزمایشگاهی گفته می شود. قیمت ترازوی آزمایشگاهی در این مدل ترازو نیز متفاوت می باشد. در توضیح انواع ترازو آزمایشگاهی رطوبتی نیز می توان گفت وظیفه اصلی آن اندازه گیری مقدار رطوبت موجود در مواد است. خرید ترازوی آزمایشگاهی در این مدل معمولا برای استفاده در آزمایشگاه های صنعتی و شیمی صورت می گیرد. درخصوص قیمت ترازوی آزمایشگاهی در این مدل باید عنوان داشت که رابطه مستقیم با ظرفیت توزین، حساسیت، ابعاد و تکرارپذیری دارد. ترازو آزمایشگاهی پرتابل نیز برای به دست آوردن وزن خشک با دقت بالا استفاده شده و ظاهری بسیار جمع و جور دارد. در خرید ترازو آزمایشگاهی پرتابل در نظر داشته باشید که برخی از آن ها دارای قدرت اندازه گیری تا 12 هزار گرم نیز هستند. انواع ترازو آزمایشگاهی را در قالب های ترازو آزمایشگاهی ارزان تا ترازو آزمایشگاهی گران قیمت می توانید در فروشگاه اینترنتی ترازمایش مشاهده نموده و با استفاده از امکان خرید اینترنتی ترازو آزمایشگاهی طی مدت زمان کوتاهی محصول مورد نظر خود را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید.

همان طور که پیشتر عنوان شد شرکت های مختلفی در حال طراحی، تولید و توزیع انواع ترازو آزمایشگاهی هستند و باعث تعریف قیمت ترازوی آزمایشگاهی در رده های مختلف شده اند. در این بخش قصد داریم نگاهی کوتاه به بهترین های این محصول انداخته و به شما در خرید ترازو آزمایشگاهی مناسب با حرفه خود کمک نماییم. یکی از بهترین انواع ترازو آزمایشگاهی را می توان ترازوی AND دانست. ترازوی آزمایشگاهی AND از معروف ترین تراوزهای موجود در بازار بین المللی و همچنین کشور ماست. قیمت ترازوی آزمایشگاهی در این مدل در مبالغ مختلف عنوان شده است. چراکه ترازوی آزمایشگاهی AND دارای دو نوع اصلی و طرح AND است. قطعا ترازو AND تولید ژاپن از قیمت بالاتری برخوردار است. قابل ذکر است که به دلیل کیفیت بالا در تولیدات AND هر دو نوع این ترازو را می توان در دسته بهترین ترازوهای آزمایشگاهی قرار داد. خرید ترازو آزمایشگاهی AND می تواند به راحتی نیاز شما را به یک ترازوی قدرتمند مرتفع کند و عمل توزین را به بهترین شکل ممکن با قابل قبول ترین حساسیت انجام دهد. میزان حساسیت یکی از تاثیرگذارترین فاکتورها در تعیین قیمت ترازو آزمایشگاهی AND است.

یکی دیگر از انواع ترازوی گرمی پرطرفدار و بنام ترازو آزمایشگاهی کیا است. این ترازو در ایران منتاژ می شود. درخصوص قیمت ترازوی آزمایشگاهی تولید خارج از کشور به دلیل نوسانات موجود در بازار و تاثیر مستقیم آن بر روی قیمت اجناس نمی توان قیمت قاطعی را اعلام نمود. برای کسب اطلاعات درباره به روزترین قیمت ترازو آزمایشگاهی کیا می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی ترازمایش تماس حاصل نمایید. قابل ذکر است که شما خریداران محترم می توانید از طریق تماس تلفنی از مشاوره قبل از خرید ترازو آزمایشگاهی نیز برخوردار شوید و از نحوه خرید اینترنتی ترازو آزمایشگاهی و ارسال آن نیز آگاهی یابید.

برای اشاره به نمونه دیگری از معتبرترین انواع ترازو آزمایشگاهی موجود در بازار می توان از ترازو آزمایشگاهی رادوگ نیز نام برد. محصولات این شرکت لهستانی نیز از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. انواع ترازو رادوگ در سه دسته بندی مختلف ترازو آزمایشگاهی رطوبت سنج، ترازو آزمایشگاهی مایکرو و ترازو آزمایشگاهی تحلیلی تولید شده است. قیمت ترازوی آزمایشگاهی رادوگ در این سه مدل متفاوت است. فروشگاه اینترنتی ترازمایش با ارائه ترازوهای آزمایشگاهی باکیفیت و فراهم نمودن امکان خرید اینترنتی ترازو آزمایشگاهی در برندهای مختلف به دنبال جلب رضایت شما خریدارن محترم می باشد و بر این باور است که این امر بزرگترین سود یک فروشگاه می تواند باشد. قیمت ترازوی آزمایشگاهی در سایت ترازمایش بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است چرا که ما مشتاق به ورود در بازار رقابت می باشیم.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()